Обговорення розпочаті Абракитов Владимир Эдуардович

Владимир Эдуардович Абракитов
Абракітов В. Е. -> Форум обговорення доповіді -> Краткое содержание этого доклада в его образной интерпретации
від Абракитов Владимир Эдуардович - вівторок 16 квітня 2013 22:08
 

Скопируйте эту строчку в буфер обмена, Пройдите по ссылке и просмотрите этот доклад в графическом виде

 

http://cdo.kname.edu.ua/file.php/334/Literatura/ISPOLZOVANIE_MULTIMEDIINYKH_SREDSTV_I_INTERNET-TEKHNOLOGII_V_UCHEBNOM_PROCESSE.ppsx

Это очень важно! Судя по моим психологическим наблюдениям, некоторые люди имеют аналитическое, а другие - образное мышление. Первые не понимают вторых, вторые не понимают первых. Потому есть книжки, от которых одни просто балдеют, а другие категорически непримлют, и т.п. Это же касается и грамотного, образованного прподавателя, которого, увы, на лекции ну просто совершенно не понимают слушатели.

Единственный выход - делать сразу две интерпретации одного и того же. Мой доклад на сайте - аналитическая интепретация (там по-иному нельзя. Разместишь картинки - тебя не поймут, скажут: нет доклада). Презентация по данной ссылке - это образная интрпретация.

Можете посмотреть, и сравнить; это всего лишь два разных способа подачи одного и того же материала. В принципе, одно и то же; однако сделано с учётом восприятия людьми разного психотипа.

Просто, отправляясь на лекцию со студентами-архитекторами, я, например, не рискнул бы использовать первый вариант? Для людей с инженерно-техническим, математическим, цифровым восприятием я бы не рискнул использовать второй вариант.


Владимир Эдуардович Абракитов
Абракітов В. Е. -> Новини і оголошення -> Справедливість при оцінюванні навчальної роботи студентів
від Абракитов Владимир Эдуардович - п'ятниця 12 квітня 2013 15:45
 

Надаю реальний приклад застосування форумів. Його можна подивитися на 

http://cdo.kname.edu.ua/mod/forum/view.php?id=10108

При виконанні  ректорських контрольних робіт (на паперовому носії) одна студентка вдало виконала тестове завдання, але забула написати своє прізвище. Таким чином, була знайдена контрольна робота невідомого автора. Її було виставлено на форумі курсу http://cdo.kname.edu.ua/mod/forum/discuss.php?d=2992, де для неї створено  повідомлення "Контрольна робота невідомого автора", яке було автоматично розіслано по адресатах всіх слухачів данного курсу  і студентка на наступній лекції прийшла до викладача, щоб ствердити своє авторство. Таким чином, справедливість було поновлено.

Слід зауважити, шо усне опитування студентів на наступній лекції із запитанням "Хто здав контрольну, але позабув написати своє прізвище?" з передаванням оригіналу по рядам парт і  послідовним оглядом її сотнею студентів міг би зайняти 10-15 хвилин драгоцінного лекційного часу - поки вони розібралися би, виявили та ін., пройшла б добра трітина академічної години.

Цей приклад ще в ыншому - поэднання паперових та електронних носіїв інформації